Mailing met een bobbel
L’oreal en Garnier wilden een mailing waarin een proefmonster kon worden verstuurd naar klanten. De oplossing een aan drie zijden gesloten folder tweezijdig gelijmd met afscheurbare randen, een zijde gesloten met sluitzegel, met ingeplakt monstertje, uitscheurbare voordeelbon en gepersonaliseerd met inkjet adressering.
Coverwrap
Wil je jouw tijdschrift versturen als eigentijdse mailing of wellicht uit milieu overwegingen dan is onze coverwrap een oplossing. De meegedrukte extra rand aan de voorzijde van de brochure wordt geperforeerd en na het hechten om de brochure gevouwen, vastgelijmd en voorzien van inkjet adressering. Het tijdschrift kan zo op de post.
Interactieve mailing
Voor IGO post maakten we deze interactieve mailing. De mailing met tear open strip en verrassingseffect bij opening, laat een pop-up zien van een boeket bloemen. Tevens zijn bij deze interactieve mailing de NAW gegevens aan de persoonlijke URL van de ontvanger gekoppeld. Zo kreeg een overigens bijzondere papieren mailing ook nog een digitaal staartje. Door deze persoonlijke en verrassende benadering kon BrinkOmegaVanPoecke het respons percentage belangrijk optimaliseren tot meer dan 40%.